Brohoppning och rumpplask

Idag var jag med Emelie Sofia Verra & Sara. Först kom Sofia Verra o Sara och vi gick och badade. Jesus vad det va kallt!! Sen gick vi till bron på Skarpö och bestämmde oss för att hoppa ifrån den. Haha, Jag stog och darrade jätte mycket. Först hoppade Sara efter mycket tvekan. Jag & Sofia segade lite. Sen så hoppade jag tror jag? Eller om vi hoppade samtidigt kanske. Jaja. Det pirrade som faan i magen. Men det var så jäkla roligt! Särskilt när det åkte förbi bilar som stannade, haha ;P

Sen gick vi tbx. Sen kom Emelie med. Vi segade runt lite och sen gick vi och badade igen där! Emelie skulle hoppa också den här gången. Okej fin svenska på den där meningen men iaf.
Först hoppade Sara sen Emelie sen jag och Sofia samtidigt. Veronica vågade aldrig hoppa. Men jag kan förstå henne, för det kändes helt sjukt att hoppa. Nått lixom drog tillbaks en. Kanske att det kom båtar och att det var strömmar i vattnet som vi märkte när vi kom ner. x') Sen när vi kom upp såg vi strömmarna också. Vi hoppade en gång till och den här gången krockade jag och Sara under vattnet x')

Sen kom det några och filmade så jag och Sara sprang upp och klättrade upp för stenarna och kastade oss över räcket. Sen hoppade vi, men jag skulle inte gjort det utan att vara berädd. Det fick jag ångra kan man ju säga!
Fy fan vad ont det gjorde. Jag landade typ jätte konstigt på baken haha. My gosh trodde seriöst jag delades i två delar. Sen låg jag där helt förlamad och skrek. Det gick över efter ett tag som tur var!


Haha alla gör värsta minerna.
Fatta utsikten och hoppa där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0