Emelie Sofia & Line

Vet jag har inte skrivit på ett tag :P jaja. Igår var jag med Emelie o Sofia. Jag kom till Sofia halv åtta på morgonen och åt frukost. Sen gick vi och smög utanför Emelies hus hon såg på tv. Men hon hade sett oss. Sen gick vi till Värmdö och fikade. Det var jätte dyrt där. jaja. Sen skulle vi gå upp på en jätte cool kulle. Men det gick inte för det var stängsel runt. Så vi gick och kom till ett annat ställe XP Där tog vi massa kort. Sen gick vi tillbaka till Emelie. Där spelade vi först wii. Super mario gokart. Jag var jätte dålig. Sen gick vi upp och körde samma spel på gamecube. Där kunde vi tävla 3. Jag förlorade alla 13 gånger vi spelade. Och jag kom i mål en gång. ehm. xP
Sen ville dom bada men det var kallt så jag var fotograf. Men sen blev det jätte varmt. xO
Sen efter ett tag gick jag hem. ^^

 Klicka på bilderna för att få dem större.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0