I stan

Var i stan med Emelie Sofia & Vicki idag. Vi åkte in med båt. Sen gick vi till SOUK gallerian och gick runt lite. Jag köpte en tröja på monki. Sen gick vi runt mer i olika gallerior. Sen köpte vi varmkorv x*) Vi gick runt i massor av affärer och gick till Ung 08 ett tag. Där var det familjen från talang som uppträdde. Sen bara killarna i familjen sjöng. Och det filmades av The voice tv det var typ live. Det var kul ^^ Sen efter ett tag åkte vi hem. Men vi hade varit där jätte länge. Jag hittade en jätte billig skinnjacka. Ovanligt att hitta en sån billig :S 349 kr lixom ^^ Inte den snyggaste och den e lite stor i armarna, men är det ett sånnt pris bryr jag mig faktiskt inte. Här är en bild på det jag köpte ;) I ''typ'' priser.

Klickbar bild. Och inte den bästa bilden kanske :) Men iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0