Igår

Igår åkte jag och Sofia in till Vaxholm för det var någon marknad. Vi träffade Emelie där och vi gick runt lite, men jag köpte inget. Men Emelie köpte någon söt skyddsängel att ha på ett halsband :) Fin.
Sen så kom Sara, Elise, Amanda, Sandra och Emma ner. Vi gick och fikade. Sara hade med sig sin jätte söta hund som heter Varga. Hon är jätte lekfull! Hon sprang emot en liten tax för hon ville leka.. Men ägaren trodde typ Varga skulle äta upp den så han blev inte så glad x')
Sen gick vi bort till lianen. Sen efter att tag drog alla hem. Emelie gick på bio med sin familj och jag och Sofia tog färjan hem. Men Sofias buss gick inte på jätte länge så vi köpte pommes frittes x'P Sen gick jag hem och Sofia tog bussen. Sen på kvällen ringde Sofia och bad mig komma till Emelie. Vi cyklade till Madde. Eller jag fick skjuss på Emelies cykel. Sen drog vi till Vega och badade. Fast det var så kallt ute och det var kväll så man tvekade as länge. Men sen sprang alla på tre och hoppade i. I luften skrek alla jätte högt. Jag var berädd på värsta chocken. Och det var ganska kallt. Inte jätte farligt men inte varmt x) Sen gick vi till Madde och hämtade cyklar och sånnt. Sen åkte vi till Emelie och spelade buzz. Jag kom näst sisst och Madde vann x'P Jag låg etta ett tag iaf. Sen gick alla hem, jag kom typ hem vid 11.


Suddig bild på Madde Sofia och Emelie. Men den får duga x9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0