-

idag var jag i Täby centrum med Sofia Emelie och Vicki.
Först åkte vi färja till vaxholm och mötte Vicki där. Jag kände inte igen henne först. Hon hade varit i vaxholm och väntat ett tag. Sen åkte vi med bussen. Och buss chauffören var skum så stämplade han ingens bussremsa xD hahah. Sen gick vi till täby genom tyster skolan. Av någon anledning satt det ungdomar på skolgården en mulen dag på sommarlovet och såg skit sura ut :S Det var det skummaste på länge asså.
Sen gick vi runt lite. Sen hämtade vi ut våra bio biljetter till mamma mia. Sen köpte Sofia godis och vi andra handlade på ICA. hahah ^^
Sen började filmen. Eller det var reklam. Och jag o Vicki var kissnödiga så smarta vi e så skriker Vicki till bio snubben över hela salongen:
HUR LÅNG ÄR REKLAMEEEN!!!!?
Han svarade att den var lång.
Sen är jag så smart och tappade bådas biobiljetter.
haha Loser i pannan på mej.
Men han sa att han kom ihåg oss så han gav oss koden till toan (hur kunde ha glömma oss någonsin lixom -_-)
Sen för tredje gången fick folket i biosalongen lyfta på benen för att jag och Vicki skulle sätta oss.
Under tiden filmen pågick sa Vicki att någon hade pruttat, jag kände inget men sen hörde jag någon lägga en brakare >.< Så jag trodde lixom Vicki.
Filmen var bra. Fast det var typ bara tanter där som såg den xD Sen efter filmen gick vi till Stadium och köpte varmtröjor.
yey. Puma.
Sen gick vi till djuraffären. Vicki och jag hittade dom sötaste sibiriska dvärg hamstrarna xD hahah. De trängdes ihop i ett litet hus. Den ena låg med rumpan ut och den andra med ansiktet på den andras rumpa. hahah. det såg ap kul ut. Sen försökte den mest mosade komma loss så den låg där och sparkade. Men vad skulle man göra lixom :(
Sen köpte jag kattmynt spray. Och jag tror tyvärr jag råkade droga mina katter för dom somnade och beter sig allmänt skumt.
Det fick bli en bild som jag redan laddat upp en gång för jag har inga bilder på den här datorn.
Det vart ju en total liten text.
dsgs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0