.

Sov över hos Sofia i förrgår och vi badade en massa och träffade på en huggorm eller vi tror iaf det var det. :P
Idag var ja med Vicki Emelie Sofia Amanda Veronica & Becci. Jag kom till Emelie vid typ 8 på morgonen. Sen kom Sofia o sen Vicki med sin båt. Sen åkte vi till Vaxholm o satt på bänk med Abba musik och tidningar med kikhål. Vi kikade med Amanda. Asså jag venne men jag orkar typ inte skriva så mkt så just nu så jag tar allt i snabba drag.
Amanda klippte håret. Vi åt bulle. Spelade kort. Båtade till Rindö. Badade. Spelade kort. Verra & Becci kom. Båtade till Tynningö. Åt lunch. Hoppade studsmatta. Åt glass. Badade. Åkte hem. Släppte av folk på Rindö. Släppte av Amanda i Vaxholm. Släppte av mig på Skarpö. Släppte av Veronica på nån öde ö.

Jag har allvarligt använt vickis mobil en massa & tagit 300 bilder med den x') Så hon har alla roliga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0