Rain more rain

Det regnar hela tiden. Det är ju lite tråkigt eftersom det är sommar. Eller snarare höst eftersom det ligger löv överallt. Det är faktiskt bara början av augusti så lite konstigt är det. Men helt ärligt gillar jag dåligt väder.
Då har man en anledning att inte göra någonting och bara va lixom. Det är skönt att slippa stressa och tänka på massa onödiga saker. Men jag är jätte stressad idag iallafall och det är mycket jobbigt. Jag ska gå och avstressa genom att göra vad jag måste. Det kanske tar 1-2 timmar. Sen ska jag läsa lite. (sune vettu, haha^^)
Var jag ska läsa är ett litet problem. Jag har ingen paraply så jag kan inte sätta mig utomhus..
Det får väll bli soffan då.
Hejdå folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0