Fina kläder

Stripey Heart TeeAll Over Batman TeeHootie Ruched CrewSmiley Face Oversized TeeCat TeeRuffle Trim Ra RaPlain Bandeau Jersey DressCat With Crown Vest
Muted Stripe Cross Back TopRaglan Sleeve HoodieScoop Front and Back VestScoop Front and Back VestRibbed Scoop Neck VestRibbed Scoop Neck VestScoop Front and Back VestRuffle VestRuffle VestLong Sleeved CardiTEMPO Lace Up Canvas PumpTIME Jersey Star PlimsoleTIME Jersey Lace Up PumpLinen Check Tie JacketDark Indigo Martha JeanTurn Up Cropped JeanDark Grey Baxter JeanOver Dyed Skinny Baxter JeanJersey HotpantDouble Stripe ShortMid Stone ShortsSea Party HoodieCheck Lurex Long ScarfSweetie Hearts SunglassesPolka Dot Hearts SunglassesParaguay SunglassesNautical Stripe Bandeau BikiniSlouchy Cover Up VestCross Back Tie Dye Cover UpSave The Planet GirlboxerCream Lace Pinspot LadypantSupergirl Vest and ShortsLady and the Tramp SetStripe Pig Ankle SocksText Knit Leg WarmerText Knit Leg WarmerMonkeys and Bananas SocksBig Cupcakes Ankle Socks
Så nu har jag gått igenom typ hela topshop (: Detta gillar jag iaf ^^
Jag gillar färgerna svart,vit och grå ^^
Sen de gladare färgerna jag ofta har på mig är nog gul,rosa,orange :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0